Spring naar hoofd-inhoud
Woonstichting Hulst logoWoonstichting Hulst logo
  • Ik huur een woning
    • Huurzaken
    • Onderhoud & reparaties
    • Onderhoud/sloopreglement
    • Duurzaamheid
    • Klachten
    • Contact
  • Ik zoek een woning
    • Huurwoning
    • Koopwoning
    • Klachten
    • Contact
  • Rondom WS Hulst
    • Leefbaarheid
    • Bewonersparticipatie
    • Sociaal beheer
    • WMO
    • ZorgAdviesPunt
    • Grensinfopunt - Expat Center Zeeland
    • Regio
    • Klachten
    • Contact
  • Wie zijn wij
    • Over ons
    • Projecten
    • Publicaties
    • Visitatie
    • Nieuws
    • Vacatures/stageplaatsen
    • Governancestructuur en Raad van Commissarissen
    • Integriteit
    • Verzekeringen
    • Procuratieregeling
    • Aanbestedingsbeleid
    • Algemene inkoopvoorwaarden
    • Klachten
    • Contact

U ben hier:

  1. Home
  2. Ik huur een woning
  3. Huurzaken
  4. De huurprijs
  • Huurzaken
    • Nieuwe huurder
    • De huurprijs
    • De huurbetaling
    • Huurtoeslag
    • Huur opzeggen
    • Gouden huurder
    • Overlijden
    • Wijzigen tenaamstelling
    • Huurvoorwaarden
    • Overlast
    • Woonfraude
  • Onderhoud & reparaties
  • Onderhoud/sloopreglement
  • Duurzaamheid
  • Klachten
  • Contact

De huurprijs

Voor het gebruik van de door u gehuurde woning betaalt u huur. Meestal bedoelen we daarmee de zogenaamde brutohuur. Deze brutohuur bestaat uit twee delen: de netto huurprijs en de servicekosten.

Huurverhoging
Ieder jaar ontvangt u uiterlijk 1 mei een brief van ons met daarin de jaarlijkse huurverhoging. Meer hierover leest u bij de veel gestelde vragen over huurverhoging.

Huurverhogingsbrief digitaal ontvangen?
Wilt u de jaarlijkse huurverhogingsbrief digitaal inzien en voortaan digitaal ontvangen?
Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving.

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw document inzien en downloaden
  • aangeven om uw huurverhogingsbrief in het vervolg digitaal te ontvangen

Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. Graag bieden wij u deze oplossing. Wij doen dit in nauwe samenwerking met Postex.


Servicekosten
In een aantal complexen betaalt u servicekosten. Over welke componenten u servicekosten betaalt staat onder andere gespecificeerd op uw huurcontract. Over deze kosten ontvangt u één keer per jaar een verrekening. Meer hierover leest u bij de veel gestelde vragen over servicekosten.

Handige links

Jaarverslag

Bewonersparticipatie

Huurvoorwaarden

Toeslagen

Buurtbemiddeling

Disclaimer

Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn

 

 

Realisatie: Pluym ICT