Bewonersraad
Het betrekken van bewoners bij beheer en beleid
De vertegenwoordiging van de huurders in de Bewonersraad bestaat uit leden uit diverse wijken waarin het woningbezit is gelegen. Het betrekken van de huurders bij het beheer en beleid van Woonstichting Hulst wordt door het bestuur toegejuicht en gestimuleerd. De kosten voortvloeiende uit de activiteiten van de Bewonersraad worden door Woonstichting Hulst vergoed. Ook wordt administratieve assistentie verleend.
Reglement huurdersoverleg
Bij de oprichting van de Bewonersraad is schriftelijk een reglement opgesteld wat door beide partijen is ondertekend. Tegelijkertijd is er een samenwerkingsovereenkomst overeengekomen.
Bekijk hier het Jaarverslag Bewonersraad 2023.
Samenstelling bewonersraad
De Bewonersraad bestaat uit de volgende personen:
Naam | Functie | Telefoonnummer | Aftr: |
Dhr. P. van de Kerkhove | Voorzitter | 06-50284568 | 2025 |
Dhr. S. van der Hooft | Secretaris | 06-11334287 | 2027 |
Dhr. T. Rotthier | Lid | 06-53342705 | 2028 |
Woonstichting Hulst voert met de Bewonersraad frequent overleg betreffende alle onderwerpen die voor huurders van belang zijn. Dit betreft onderwerpen als: huurverhoging, onderhoud, begroting, jaarrekening en vergoeding rente waarborgsommen. De Bewonersraad functioneert hierbij als klankbord voor alle huurders. In de Raad van Commissarissen heeft de Bewonersraad recht op voordracht van 1 kandidaat. Mevrouw H. Jansen heeft zitting in de Raad van Commissarissen op voordracht van de Bewonersraad.
Wilt u ook meewerken als betrokken huurder aan de Bewonersraad Woonstichting Hulst?
Laat het ons weten via bewonersraad@wshulst.nl of neem contact op met de heer Van de Kerkhove. Hij vertelt u graag meer.
Klik hier voor het profiel van bestuurslid Bewonersraad Woonstichting Hulst